harini umi buat puding laici.. sedaaap :)
ni lg FEBERET ! memang dr dlu suka buat bnda nie.. umi ni rajin tol.. memang THE BEST MUM EVER lahh (: sedap gilaa.. yg ada choc niee, dia ada 3 layer, layer first atas skali chocolate, layer kedua, custard, yg bwh skali, biskut yg cmpor ngn margerin. OHH MYY GOD, sumpah menyelerakan! aku saje je hancur kan sbb nnt kalau makan hncur gak kan? HAHA (:
No comments:
Post a Comment