yeah title da mantaaaap. haha. harini duhh ! today ! fahamtakk! dgn secare rasminye ummi mahirah dah cll aku :') awwww seriously im not sad, but more to excited:D happy. plus, love. sayangnye dia kat aku :') now i got everything. but the only thing jelahh. its about that bitch. abah tau ape yg dia buat, aku pecaye kat abah. umi sabar oke? im crying inside, umi :'(
matt dah balek :\ still busy. hmm.still feel that waaaaaay.
No comments:
Post a Comment